Скрипторий: Monster - wereshark (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - wereshark (howl of the wild)
Wereshark
Creature 4
Description
The curse of the wereshark in stills a crude and bloodthirsty attitude, along with an urge to travel the sea. They often become pirates or military sailors who quickly gain a reputation for capricious violence. The shark within makes weresharks born survivors. They will swiftly retreat if they're truly in danger and consider obeying a sense of honor utterly ridiculous.
Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 19
Recall Knowledge - Humanoid ( Society): DC 19
Unspecific Lore: DC 17
Specific Lore: DC 14
Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 19
Recall Knowledge - Humanoid ( Society): DC 19
Unspecific Lore: DC 17
Specific Lore: DC 14
Source Howl of the Wild
Perception +10; blood scent, scent (imprecise) 100 feet
Languages Common; shark empathy
Skills Athletics +12, Stealth +9 ((+11 in water)), Survival +8
Str +4, Dex +3, Con +4, Int -1, Wis +2, Cha -1
Blood Scent The wereshark can smell blood in the water from up to 1 mile away.
Shark Empathy ( primal) A wereshark can communicate with sharks.
Items studded leather, trident
AC 21; Fort +12, Ref +11, Will +8
HP 75; Weaknesses silver 5
Reactive Strike
Speed 25 feet, swim 25 feet
Melee jaws +14 [+9/+4], Damage 1d12+7 piercing plus curse of the weresharkMelee trident +14 [+9/+4], Damage 1d8+7 piercing plus fish forkRanged thrown 20 feet), Damage 1d8+7 piercing trident +13 [+8/+3] ( Change Shape concentrate, polymorph, primal) Medium human with fist +14 for 1d4+7 bludgeoning, or Large shark with jaws +14 for 1d12+7 piercing, no land Speed, and swim Speed 40 feet. The wereshark doesn't have the amphibious trait in human or shark form and has the aquatic trait in shark form. ( Curse of the Wereshark ( curse, primal) Saving Throw DC 18 Fortitude Fish Fork grabbed ( Escape DC 18) and takes 1d4 persistent bleed damage, and the wereshark attempts a jaws Strike against it. The wereshark can't use their trident while they have a creature grabbed with it, but they can pull the trident free with a single action that has the manipulate trait. Requirements The wereshark critically hit with a trident Strike on their most recent action this turn; Effect The wereshark digs their trident deep within their target, skewering it before taking a massive bite. The target of the Strike becomes Moon Frenzy ( polymorph, primal)
Perception +10; blood scent, scent (imprecise) 100 feet
Languages Common; shark empathy
Skills Athletics +12, Stealth +9 ((+11 in water)), Survival +8
Str +4, Dex +3, Con +4, Int -1, Wis +2, Cha -1
Blood Scent The wereshark can smell blood in the water from up to 1 mile away.
Shark Empathy ( primal) A wereshark can communicate with sharks.
Items studded leather, trident
AC 21; Fort +12, Ref +11, Will +8
HP 75; Weaknesses silver 5
Reactive Strike
Speed 25 feet, swim 25 feet
Melee jaws +14 [+9/+4], Damage 1d12+7 piercing plus curse of the weresharkMelee trident +14 [+9/+4], Damage 1d8+7 piercing plus fish forkRanged thrown 20 feet), Damage 1d8+7 piercing trident +13 [+8/+3] ( Change Shape concentrate, polymorph, primal) Medium human with fist +14 for 1d4+7 bludgeoning, or Large shark with jaws +14 for 1d12+7 piercing, no land Speed, and swim Speed 40 feet. The wereshark doesn't have the amphibious trait in human or shark form and has the aquatic trait in shark form. ( Curse of the Wereshark ( curse, primal) Saving Throw DC 18 Fortitude Fish Fork grabbed ( Escape DC 18) and takes 1d4 persistent bleed damage, and the wereshark attempts a jaws Strike against it. The wereshark can't use their trident while they have a creature grabbed with it, but they can pull the trident free with a single action that has the manipulate trait. Requirements The wereshark critically hit with a trident Strike on their most recent action this turn; Effect The wereshark digs their trident deep within their target, skewering it before taking a massive bite. The target of the Strike becomes Moon Frenzy ( polymorph, primal)